Açık Akademik Arşiv Sistemi

Browsing Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Sciences by Subject "Tüketici davranışı"

Browsing Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Sciences by Subject "Tüketici davranışı"

Sort by: Order: Results:

  • Bakırtaş, Hülya (Sakarya Üniversitesi, 2010)
    Yoğun rekabetin yaşandığı günümüz perakende sektöründe işletmeler, değişen tüketici davranışlarını anlamaya ve tüketiciye ulaşabilmek için yeni yollar aramaya çalışmaktadır. Bu bağlamda, işletmeler, tüketici satın alma ...
  • Türedi, Serpil (Sakarya Üniversitesi, 2007)
    Alısveris olayında kadınlar pazarlama çalısmalarının odak noktasını olusturmaktadır.Ailelerindeki ve dünyadaki satın alma karar sürecini kontrol etmektedirler. Eskiden de yinesatın alıcı ve çok az sayıdaki ürünün satın ...
  • Uslu, Tolga (Sakarya Üniversitesi, 2004)
    ÖZET Anahtar Kelimeler: Kredi kartı, ihtiyaç, tüketim, tüketici davranışı Bu çalışmayla kredi kartlarının tüketici davranışı üzerine ne tür bir etkide bulunduğunu ortaya koymaya yönelik durum tespiti yapılması hedeflenmiştir. ...
  • Karakaş, Nurdan (Sakarya Üniversitesi, 2001)
    Günümüz modern pazarlama anlayışının temelinde tüketicinin istek ve arzularının tespiti ve bunların mümkün olan en iyi biçimde tatmin edilmesi yatmaktadır. Bu amaçla pazarlama yönetimi tatmin edilmemiş tüketicileri bulmak ...
  • Konuk, Anıl (Sakarya Üniversitesi, 2008)
    Algılanan değer kavramı, özellikle 90'lardan sonra gerek işletmeler gerekse akademisyenler açısından önem taşıyan bir unsur haline gelmiştir. Bu bağlamda, tüketicilerin ürün veya hizmetlere yönelik değer algılamalarının ...
  • Çınar, Dilek (Sakarya Üniversitesi, 2003)
    ÖZET Günümüzde artık, geleneksel ürünlerin yerini yavaş yavaş daha modern ve gelişmiş ürünler almaya başlamaktadır. Özellikle gıda ürünlerinde tüketicinin beğenisine sunulan ürün yelpazesi günden güne artmaktadır. Son ...
  • Adilova, Surayya (Sakarya Üniversitesi, 2015)
    Günümüzde rekabetin yoğun yaşandığı ortamda işletmelerin başarılı olabilmesi için tüketici davranışlarını ve ona etki eden faktörleri iyi bilmesi gerekmektedir. Küreselleşen dünyada tüketici davranışına etki eden sosyal, ...