dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Erol Eroğlu |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-01T13:22:33Z |
|
dc.date.available |
2021-04-01T13:22:33Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
İtil, Hamdi. (2011). Ud eğitimi ile ilgili üç yaklaşımın (Cinuçen Tanrıkorur, Mutlu Torun, Gülçin Yahya Kaçar) mukayesesi ve bir model önerisi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/93232 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
Ud eğitiminde mevcut yaklaşımlardan günümüzde en sık kullanılan metodlar incelenmiş olup, ortak özellikleri ve birbirinden ayrılan özellikleri tespit edilerek farklı bir yaklaşım öneri olarak sunulmuştur. |
|
dc.description.abstract |
Lute current approaches to the education of today's most frequently used methods are examined, which are separated by the common features and characteristics will be identified and a different approach is presented as a proposal. |
|
dc.format.extent |
V, 50 yaprak : nota ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Ud |
|
dc.subject |
Metod |
|
dc.subject |
Etimoloji |
|
dc.title |
Ud eğitimi ile ilgili üç yaklaşımın (Cinuçen Tanrıkorur, Mutlu Torun, Gülçin Yahya Kaçar) mukayesesi ve bir model önerisi |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Folklor ve Müzikoloji Anabilim Dalı, Folklor ve Müzikoloji Bilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
İtil, Hamdi |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|