dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Şehnaz Demirkol |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-01T12:53:24Z |
|
dc.date.available |
2021-04-01T12:53:24Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Demir, Müge . (2006). Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi üzerine bir alan araştırması (Bartın ili örneği). (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/92368 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
Günümüzde isletmeler artan rekabet, gelisen teknoloji, daha fazla seçenek gibi nedenlerlemüsterilerin beklentilerine cevap vermek için sürekli yenilenmek ve gelisime ayak uydurmakdurumundadırlar. Modern isletmecilik anlayısı; isletmenin bütününün müsteri yönlüolmasını, müsterinin istek ve ihtiyacına göre hareket etmesini gerektirmektedir. sletmelerartık müsteri isteklerine yönelmek, , çalısmalarına bu dogrultuda sekil vermek, onunisteklerini karsılamak için yeni yol ve yöntemler bulmak zorunda kalmıs, müsteri ile ortakolmanın önemini anlamıslardır.Hizmet pazarlayan otel isletmelerinin gelisimi takip edebilmek ve pazarda yerinikoruyabilmek için önceligi müsteri ve müsteri memnuniyetine vermeleri bu memnuiyetisaglamada basrolü oynayan müsteri memnuniyeti kavramının ön plana çıkmasını ve sektördegereken degeri bulmasını saglamıstır.Anahtar Kelimeler: Otel sletmeleri, Müsteri liskileri, Müsteri Memnuniyeti, MüsteriSadakati |
|
dc.description.abstract |
Recently, companies have to revise themselves continuously and adapt to developments inorder to respond to expectations of the customers because of increasing race and developingtechnology conditions. Modern management mentality forces the whole company to be basedon the customer needs. The companies have been obliged to focus on the request of thecustomers, form its strategies according to this and develop new techniques and methods andunderstood the importance of being partner with the customers.Service marketing hotel companies? giving the priority to customer and satisfaction in orderto follow the development and save its position in the market causes the conceit of customersatisfaction which placed the most important role to maintain satisfaction to stick out and toreach its real value in the sector.Key Words: Hotel Companies, Custemer Relations, Customer Satisfaction, CustomerLoyalty |
|
dc.format.extent |
VIII, 104 yaprak ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Otel işletmeleri |
|
dc.subject |
Müsteri ilişkileri |
|
dc.subject |
Müşteri memnuniyeti |
|
dc.title |
Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetinin değerlendirilmesi üzerine bir alan araştırması (Bartın ili örneği) |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı, Turizm İşletmeciliği Bilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
Demir, Müge |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|