Açık Akademik Arşiv Sistemi

Genç tüketicilerde referans grup etkisinin öncüleri ve sonuçları üzerine bir araştırma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doçent Doktor Nihal Sütütemiz
dc.date.accessioned 2022-01-27T13:17:11Z
dc.date.available 2022-01-27T13:17:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Barutçu, Merve Türkmen. (2020). Genç tüketicilerde referans grup etkisinin öncüleri ve sonuçları üzerine bir araştırma. (Yayınlanmamış Doktora Tezi). Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü, Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/96971
dc.description 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır.
dc.format.extent XI, 230 yaprak : şekil, tablo ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Benlik saygısı
dc.subject Benzersiz olma ihtiyacı
dc.subject Algılanan risk
dc.subject Normatif ve bilgilendirici referans grup etkisi
dc.subject Satın alma niyeti
dc.title Genç tüketicilerde referans grup etkisinin öncüleri ve sonuçları üzerine bir araştırma
dc.type doctoralThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
dc.contributor.author Barutçu, Merve Türkmen
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/