Açık Akademik Arşiv Sistemi

Elektronik ticarette müşteri tatmini kavramının Türkiye ve Tarzanya örnekleriyle karşılaştırılması

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yardımcı Doçent Doktor Ayhan Serhateri
dc.date.accessioned 2021-04-06T08:33:13Z
dc.date.available 2021-04-06T08:33:13Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Akköse, Ahmet Ali. (2010). Elektronik ticarette müşteri tatmini kavramının Türkiye ve Tarzanya örnekleriyle karşılaştırılması. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/94398
dc.description 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır.
dc.format.extent XVIII, 205 yaprak ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Alevilik,
dc.subject Alevi örgütlemnsi
dc.subject Avrupa birliği
dc.subject Avrupa Birliği Türkiye İlerleme
dc.title Elektronik ticarette müşteri tatmini kavramının Türkiye ve Tarzanya örnekleriyle karşılaştırılması
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
dc.contributor.author Akköse, Ahmet Ali
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/