Açık Akademik Arşiv Sistemi

Alışveriş merkezlerinin tüketici satınalma davranışlarına etkileri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yardımcı Doçent Doktor Remzi Altunışık
dc.date.accessioned 2021-04-05T13:34:58Z
dc.date.available 2021-04-05T13:34:58Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Mert, Kazım. (2001). Alışveriş merkezlerinin tüketici satınalma davranışlarına etkileri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/94251
dc.description.abstract Erzincan'da sporun kitlelere yaygınlaştırılması, halkın spora yatkınlığı ve öncelikli spor branşlarım tesbit etmek bu çalışmanın en önemli gayesidir. Bu maksatla önce ilin Tarihi, Coğrafi durumu ve sosyo ekonomik yapısı ile mevcut spor tesisleri ve işletmelerinin durumu, yeterliliği ele alınmış spor faaliyetleri incelenmiş, sporun kitlelere yaygınlaşürılabilmesi hakkındaki teori ele alınmıştır. Araştırmanın uygulama kısmında yapılan anketle Erzincan halkının spora ve spor branşlarına karşı alakası, eğitim, cinsiyet, yaş ve gelir durumları gibi sosyolojik parametrelere dayanılarak ortaya konulmaya çalışılmıştır. Erzincan'da en büyük ilgi futbol dalına gösterilmektedir. Bu da ildeki futbol sahalarının yeterli düzeyde olmasından ve tüm dünyada olduğu gibi ülkemizdede bu branşa karşı büyük bir ilgi duyulmasından ileri gelmektdir. Bu veriler ışığında, sportif gelişimi etkileyen sebepler değerlendirilerek geleceğe yönelik tekliflerin ortaya konması amacı güdülmüştür. Anahtar Sözcükler : Öncelikli Spor Branşları Sporcu
dc.description.abstract The most important purpose of this study is to determine the principally sport branches an the familiarity of the public for sport, to be spreaded for the groups of the sport in Erzincan. For this purpose, at first, it was dealt with the sufficient, the position of the present sport foundations and the managements with the historical, geographical position and the sacio economik structure of the city, it was dealt with the theory about being spreaded for the groups of the sport. It was tried to realise as depend on the sociological parameters as education, sex, age, the income positions and the relation against the sort an the sport branches of the public of Erzincan. It is intirested in football in Erzincan very uch. This is also caused by the sufficient of the football fields in the city and the great relation against this branch in our country as in all the world. On these notrans, it was aimed at being explained the suggestions for the future in which it was appreciated the reasons which was affected the sportive growth. Key Words : Branchs of Sport Sportman
dc.format.extent IV, 61 yaprak ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.subject Spor gelişimi
dc.subject Spor - Erzincan
dc.subject Spora yatkınlık
dc.title Alışveriş merkezlerinin tüketici satınalma davranışlarına etkileri
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
dc.contributor.author Mert, Kazım
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record