dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Remzi Altunışık |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T14:02:30Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T14:02:30Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Yaman, Gökhan. (2002). Pazarlamada tüketici bilinci ve bilinçli tüketici (Sakarya ili uygulaması). (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/93643 |
|
dc.description |
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. |
|
dc.description.abstract |
Günümüz pazar şartlarında hızlı bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişim sadece işletmeleri değil, tüketicileri de etkilemektedir. Bu çalışmada son yıllarda sıkça kullanılmaya başlayan bilinçli tüketim kavramının ne olduğu ve tüketicilerce nasıl algılandığı araştırılmaktadır. Çalışma 375 kişi üzerinde yapılan bir anket çalışmasını kapsamaktadır. Bulgulara göre, tüketicileri dört grup altında toplamak mümkündür. Her grubun satın alma davranışları arasında farklılığın olduğu ortaya çıkmıştır. |
|
dc.format.extent |
V, 84 yaprak : tablo ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject |
Pazarlama |
|
dc.subject |
Tüketici bilinci |
|
dc.subject |
Satın alma davranışları |
|
dc.title |
Pazarlamada tüketici bilinci ve bilinçli tüketici (Sakarya ili uygulaması) |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama |
|
dc.contributor.author |
Yaman, Gökhan |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|