Açık Akademik Arşiv Sistemi

Pazarlamada tüketici bilinci ve bilinçli tüketici (Sakarya ili uygulaması)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yardımcı Doçent Doktor Remzi Altunışık
dc.date.accessioned 2021-04-02T14:02:30Z
dc.date.available 2021-04-02T14:02:30Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Yaman, Gökhan. (2002). Pazarlamada tüketici bilinci ve bilinçli tüketici (Sakarya ili uygulaması). (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/93643
dc.description Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
dc.description.abstract Günümüz pazar şartlarında hızlı bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişim sadece işletmeleri değil, tüketicileri de etkilemektedir. Bu çalışmada son yıllarda sıkça kullanılmaya başlayan bilinçli tüketim kavramının ne olduğu ve tüketicilerce nasıl algılandığı araştırılmaktadır. Çalışma 375 kişi üzerinde yapılan bir anket çalışmasını kapsamaktadır. Bulgulara göre, tüketicileri dört grup altında toplamak mümkündür. Her grubun satın alma davranışları arasında farklılığın olduğu ortaya çıkmıştır.
dc.format.extent V, 84 yaprak : tablo ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.subject Pazarlama
dc.subject Tüketici bilinci
dc.subject Satın alma davranışları
dc.title Pazarlamada tüketici bilinci ve bilinçli tüketici (Sakarya ili uygulaması)
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
dc.contributor.author Yaman, Gökhan
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record