Açık Akademik Arşiv Sistemi

Bankalarda müşteri beklentileri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yardımcı Doçent Doktor Remzi Altunışık
dc.date.accessioned 2021-04-02T14:02:14Z
dc.date.available 2021-04-02T14:02:14Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Açıldı, Emre. (2002). Bankalarda müşteri beklentileri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/93472
dc.description Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
dc.description.abstract ÖZET Günümüzde Bankacılık Hizmetleri gün geçtikçe daha çok önem kazanmaktadır. Sunulan hizmetler çeşitlilik ve kalite açısından sürekli artış göstermektedir. Dolayısıyla Bankacılık hizmetlerine karşı olan talepte giderek daha sofistike bir hale gelmektedir. Bu bağlamda bankaların başarılı olabilmeleri için her şeyden önce sundukları hizmetin tüketicilerce nasıl algılandığı konusunda bilgi sahibi olmaları gerekmektedir. Bu çalışmada bankacılık hizmetlerinin tüketicilerce (Müşterilerce) nasıl algılandığı, karşılanan sorunlar ve tüketici beklentileri ortaya konulmaya çalışılmaktadır. Bulgular ışığında hizmetler açısından bankacılık sektörüne çeşitli öneriler sunulmaya çalışılmaktadır.
dc.format.extent VIII, 63 yaprak : tablo ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.subject Banka
dc.subject Bankacılık hizmetleri
dc.subject Müşteri
dc.subject Müşteri beklentileri
dc.title Bankalarda müşteri beklentileri
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
dc.contributor.author Açıldı, Emre
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record