dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Remzi Altunışık |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T14:02:14Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T14:02:14Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Açıldı, Emre. (2002). Bankalarda müşteri beklentileri. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/93472 |
|
dc.description |
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. |
|
dc.description.abstract |
ÖZET Günümüzde Bankacılık Hizmetleri gün geçtikçe daha çok önem kazanmaktadır. Sunulan hizmetler çeşitlilik ve kalite açısından sürekli artış göstermektedir. Dolayısıyla Bankacılık hizmetlerine karşı olan talepte giderek daha sofistike bir hale gelmektedir. Bu bağlamda bankaların başarılı olabilmeleri için her şeyden önce sundukları hizmetin tüketicilerce nasıl algılandığı konusunda bilgi sahibi olmaları gerekmektedir. Bu çalışmada bankacılık hizmetlerinin tüketicilerce (Müşterilerce) nasıl algılandığı, karşılanan sorunlar ve tüketici beklentileri ortaya konulmaya çalışılmaktadır. Bulgular ışığında hizmetler açısından bankacılık sektörüne çeşitli öneriler sunulmaya çalışılmaktadır. |
|
dc.format.extent |
VIII, 63 yaprak : tablo ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject |
Banka |
|
dc.subject |
Bankacılık hizmetleri |
|
dc.subject |
Müşteri |
|
dc.subject |
Müşteri beklentileri |
|
dc.title |
Bankalarda müşteri beklentileri |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama |
|
dc.contributor.author |
Açıldı, Emre |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|