dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Ayhan Serhateri |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-01T13:21:44Z |
|
dc.date.available |
2021-04-01T13:21:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Bilgiözü, Cihan. (2010). E-güvenlik tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma tutumlarına etkisi : Kocaeli örneği. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/93160 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
Günümüzde teknolojinin gelişmesi, internet kullanımının her geçen gün daha fazla bir oranda artması elektronik alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. İnternet tüketicilerin günün herhangi bir saatinde ve dünyanın herhangi bir yerindeki ürün ve hizmeti satın almasını olanaklı kılmakta, mesafe ve zaman engelini ortadan kaldırmakta veya aşındırmaktadır.Bu çalışmanın konusu, müşterilerin duyduğu güvenlik endişesinin internet kullanımına etkisini araştırmaktır. E-ticaret kavramı tüm yönleriyle ele alınmış, türleri, kullanılan ödeme araçları ve güvenlik önlemleri anlatılmıştır.İkinci bölümde, güvenlik kavramı tüm bileşenleriyle ele alınmıştır. Güvenliğin bileşenlerini ortaya koyma açısından, tehditler ve bunlara karşı alınabilecek tedbirler üzerinde durulmuştur. |
|
dc.description.abstract |
Development of new technologies increase usage of internet and improves electronic shopping. Internet makes possible to shop at any time of the day from any part of the world overcoming the constraints set by geographical location and time differences.The goal of this study is to search the effect of security concern on the use of İnternet. E-commerce concept has been explained with all features and types , provided payment tools and security measure.In the second chapter, the concepts of security with all dimensions analyzed. In order to put forward the components of the security, the threats and the measures that can be taken against the threats have been emphasized. |
|
dc.format.extent |
IX, 72 yaprak ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
İnternetten Alışveriş |
|
dc.subject |
E-ticaret |
|
dc.subject |
E-Güvenlik |
|
dc.title |
E-güvenlik tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma tutumlarına etkisi : Kocaeli örneği |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama |
|
dc.contributor.author |
Bilgiözü, Cihan |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|