Müzik Eğitimcileri ve Teknoloji Kullanımı? adlı bu tezde, Türkiye'deki müzik eğitimcilerinin teknolojik araç-gereçleri ve yazılımları hangi ortamlarda ve ne oranda kullandıkları tespit edilmiştir. Veri toplanması aşamasında eğitim öğretimin her kademesinden (okul öncesi, ilköğretim, lise, üniversite, yaygın eğitim) toplam 50 eğitimciye anket uygulanmıştır. Ayrıca konunun uzmanı akademisyenlerle röportaj yapılarak görüşlerine başvurulmuştur. Müzik eğitimcilerinin kullanabileceği teknolojik araç-gereç ve yazılımlara dair veritabanı (görsel, işitsel, yazılı kaynaklar) taranmıştır. Taranan bu kaynaklarda yer alan ve müzik eğitimcilerine fayda sağlayabileceği düşünülen işlevsel bilgilere yer verilmiştir. Tüm bu veriler ışığında müzik eğitimcilerinin öğretmeninden öğretim üyesine kadar teknolojiyi çağın gerektirdiği dinamizm ile kullanabilmelerine katkı sağlamak hedeflenmektedir.
Music Educators and Technology titled In this thesis, educators in Turkey's technological tools and software environments and the extent to which they were used. From all levels of education (preschool, elementary, high schools, universities, non-formal education), questionnaire was administered to 50 educators. Interviews with experts in the field by academics were consulted. Music educators can use technological tools and software available on the database have been scanned. Music educators insight into the benefits that may take place. With the dynamism of contemporary music educators to use technology aims to contribute.