Açık Akademik Arşiv Sistemi

Marka sadakatini etkileyen faktörler : fotoğraf makinesi örneği

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doçent Doktor Nilgün Sarıkaya
dc.date.accessioned 2021-04-01T06:54:33Z
dc.date.available 2021-04-01T06:54:33Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Tahirli, Nurlan. (2012). Marka sadakatini etkileyen faktörler : fotoğraf makinesi örneği. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü; Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/92221
dc.description 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır.
dc.description.abstract Pazarlamanın güncel konularından biri müşterileri kendine çekmek yetmeyip, müşteri sadakati sağlaması gerekmektedir. Bu açıdan markanın pazarlama çabalarında önemli bir yere sahip olması onu her zaman dikkat merkezinde tutmaktadır. Şirketler de marka sadakatinin varlığını, ölçümlenmesini ve bunları etkileyen faktörlerin neler olduğunu tespit etmek için farklı yöntemler geliştirmekteler.Dijital yaşamda yaşanan hızlı gelişim fotoğraf makinesi sektörünü de önemli boyutta etkilemektedir. Bu gelişim sadece profesyonellere değil, aynı zamanda amatör ve hobi olarak fotoğrafçılık yapan kullanıcılara avantaj tanımaktadır. Aynı piyasada onlarca markanın olması da sadık tüketicilere seçim sırasında kolaylık ama ilk sefer fotoğraf makinesi alıcıları için zorluklar yaşatabilmektedir. Ve bu çalışmada da fotoğraf makinesi kullancılarının seçimleri sırasında markaya verdikleri önem ve etkilendikleri faktörler incelenmek istenmiştir.
dc.description.abstract One of the most important missions of the companies is not only to attract customer but also to make them bounded to their products. In this case brand comes first in all marketing activities done by a company. Nowadays, companies are developing different ways to identify the factor which may influence customers and to evaluate the loyalty of the customers to the particular brand.The progress in the digital business has a great affect on the digital camera market. This progress gives opportunities not only for professional photographers, but also amateurs and enthusiasts. The presence of several brands in the camera market may make it difficult for new customer to make a preferred selection over another brand for new customers, but brand loyalty could be the main reason for the purchase of the same brand by old customers. So in this thesis, the aim was to identify affect of brand loyalty and the key factors behind the customer preference on one brand over another one.
dc.format.extent IX, 98 yaprak : şekil ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Marka
dc.subject Marka sadakati
dc.subject Dijital fotoğraf makinesi
dc.subject Tüketici ilgilenimi
dc.subject Tüketici deneyimi
dc.title Marka sadakatini etkileyen faktörler : fotoğraf makinesi örneği
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Üretim Yönetimi ve Pazarlama
dc.contributor.author Tahirli, Nurlan
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/