Açık Akademik Arşiv Sistemi

Browsing Yüksek Lisans Tezleri Koleksiyonu by Subject "Satınalma"

Browsing Yüksek Lisans Tezleri Koleksiyonu by Subject "Satınalma"

Sort by: Order: Results:

  • Karakaş, Nurdan (Sakarya Üniversitesi, 2001)
    Günümüz modern pazarlama anlayışının temelinde tüketicinin istek ve arzularının tespiti ve bunların mümkün olan en iyi biçimde tatmin edilmesi yatmaktadır. Bu amaçla pazarlama yönetimi tatmin edilmemiş tüketicileri bulmak ...
  • Atilla, Oğuzhan (Sakarya Üniversitesi, 2004)
    ÖZET Anahtar Kelimeler: İşbirliği, Birleşme, Satınalma, Devralma, Bütünleşme. Sürekli gelişen dinamik bir dünyada yaşamaktayız. Gelişim ve değişim olguları özellikle iş dünyasını derinden etkilemektedir. Ekonomilerin çok ...