Açık Akademik Arşiv Sistemi

Browsing Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Sciences by Subject "Turizm pazarlaması"

Browsing Sosyal Bilimler Enstitüsü / Institute of Social Sciences by Subject "Turizm pazarlaması"

Sort by: Order: Results:

  • Bilgiç, İbrahim (Sakarya Üniversitesi, 2007)
    Turizm sektörü ekonomik ve sosyal getirileri son derece büyük olan bir sektör haline gelmiş ve turizm destinasyonları arasında bir rekabet ortamı oluşturmuştur. Bu rekabet ortamında kullanılacak en önemli araç turizm ...
  • Sefer Yıldırım (Sakarya Üniversitesi, 2006)
    Turizmin önemli unsurlarından olan ve sektörde lokomotif görevi üstlenen konaklama işletmeleri, yüksek düzeyli sabit ve değişken maliyetlere sahip yatırımlar sonucunda oluşmaktadırlar. Hızlı değişen müşteri talep ve ...