dc.contributor.authors |
GÜLŞEN TAŞDELEN TEKER; |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-24T13:38:32Z |
|
dc.date.available |
2020-02-24T13:38:32Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
GÜLŞEN TAŞDELEN TEKER; (2014). PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education) 29(4), 244-255 [Ekim 2014], 29(4), 255-244 |
|
dc.identifier.issn |
1300- 5340 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/ |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/44476 |
|
dc.title |
PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi |
|
dc.identifier.volume |
29(4) |
|
dc.identifier.startpage |
244 |
|
dc.identifier.endpage |
255 |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü |
|
dc.contributor.saüauthor |
Taşdelen Teker, Gülşen |
|
dc.relation.journal |
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education) 29(4), 244-255 [Ekim 2014] |
|
dc.contributor.author |
Taşdelen Teker, Gülşen |
|