Açık Akademik Arşiv Sistemi

PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

Show simple item record

dc.contributor.authors GÜLŞEN TAŞDELEN TEKER;
dc.date.accessioned 2020-02-24T13:38:32Z
dc.date.available 2020-02-24T13:38:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation GÜLŞEN TAŞDELEN TEKER; (2014). PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education) 29(4), 244-255 [Ekim 2014], 29(4), 255-244
dc.identifier.issn 1300- 5340
dc.identifier.uri https://doi.org/
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/44476
dc.title PISA 2009’a Göre Okuma Becerisi ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
dc.identifier.volume 29(4)
dc.identifier.startpage 244
dc.identifier.endpage 255
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü
dc.contributor.saüauthor Taşdelen Teker, Gülşen
dc.relation.journal Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education) 29(4), 244-255 [Ekim 2014]
dc.contributor.author Taşdelen Teker, Gülşen


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record