dc.contributor.authors |
Mehmet Barış HORZUM, Tuncay Ayas |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-24T13:38:21Z |
|
dc.date.available |
2020-02-24T13:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Mehmet Barış HORZUM, Tuncay Ayas (2013). REHBER ÖĞRETMENLERİN SANAL ZORBALIK FAKINDALIK DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45, 11-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/44451 |
|
dc.title |
REHBER ÖĞRETMENLERİN SANAL ZORBALIK FAKINDALIK DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ |
|
dc.identifier.volume |
45 |
|
dc.identifier.startpage |
1 |
|
dc.identifier.endpage |
11 |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi/Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri Bölümü |
|
dc.contributor.saüauthor |
Ayas, Tuncay |
|
dc.relation.journal |
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
|
dc.contributor.author |
Ayas, Tuncay |
|