| dc.contributor.advisor | Doktor Öğretim Üyesi Abdurrahman Hendek | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-08T09:00:15Z | |
| dc.date.available | 2025-01-08T09:00:15Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Yavuzyiğit, Sevgi. (2024). Örgün eğitimle birlikte hafızlık eğitimi: Bir meta-sentez çalışması = Hifz and reinforcement along with formal education in secondary education. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sakarya | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12619/102825 | |
| dc.description | 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. | |
| dc.description.abstract | Bu çalışmanın temel amacı, Örgün Eğitimle Birlikte Hafızlık Eğitimi Projesinin bütün halinde değerlendirilerek bu projeye ilişkin genel bir çerçevenin ortaya konulmasıdır. Araştırmada meta-sentez yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın kaynaklarının proje yöneticileri, öğreticileri, öğrencileri ve veliler ile yapılan nitel ve karma çalışmalar oluşturmaktadır. Bu çalışmaların bulguları incelenmiş, çeşitli kodlar elde edilmiş ve bu kodlar birleştirilerek temalar belirlenmiştir. Çalışmalar projenin önemi, projenin altyapısı, projede hafızlık öncesi süreçler, projede hafızlık süreçleri, projenin problemleri ve geleceği şeklinde beş tema altında analiz edilmiştir. | |
| dc.description.abstract | The main purpose of this is to evaluate theQuran Memorization along withFormal Education Project as a whole and to present a general franework for this project. The meta-synthesis method was used in the study. The sources of the study consist of gualitative and mixed method studies conducted with project administrators,instructors, students and parents. The findings of these studies were examined varios codes were obtained and themes were dettermined by combining these codes. The studies were analyzed under five themes as the importance of the project, the infrastructure of the project, pre-hifz processes in the project, hifz processes in the project, problems and future of the project. | |
| dc.format.extent | vii, 103 sayfa ; 30 cm. | |
| dc.language | Türkçe | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.publisher | Sakarya Üniversitesi | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
| dc.rights.uri | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | Din Eğitimi, | |
| dc.subject | Hafızlık Eğitimi, | |
| dc.subject | Örgün Eğitimle Birlikte Hafızlık Eğitimi, | |
| dc.subject | Religious Education, | |
| dc.title | Örgün eğitimle birlikte hafızlık eğitimi: Bir meta-sentez çalışması = Hifz and reinforcement along with formal education in secondary education | |
| dc.type | masterThesis | |
| dc.contributor.department | Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı, Din Eğitimi Bilim Dalı | |
| dc.contributor.author | Yavuzyiğit, Sevgi | |
| dc.relation.publicationcategory | TEZ |