Açık Akademik Arşiv Sistemi

Medikal Turizmde hastaların algılanan değer ve memnuniyet düzeylerinin yeniden hizmet alma tutumlarına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Profesör Doktor Mahmut Akbolat
dc.date.accessioned 2022-01-27T13:23:16Z
dc.date.available 2022-01-27T13:23:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Demir, Halil. (2020). Medikal Turizmde hastaların algılanan değer ve memnuniyet düzeylerinin yeniden hizmet alma tutumlarına etkisi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü, Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/96981
dc.description 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır.
dc.format.extent VIII,98 yaprak : şekil, tablo ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Algılanan değer
dc.subject Memnuniyet düzeyi
dc.subject Yeniden ziyaret etme niyeti
dc.subject Medikal Turizm
dc.title Medikal Turizmde hastaların algılanan değer ve memnuniyet düzeylerinin yeniden hizmet alma tutumlarına etkisi
dc.type masterThesis
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Sağlık Yönetimi Anabilim Dalı
dc.contributor.author Demir, Halil
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/