dc.contributor.advisor |
Profesör Doktor Mahmut Akbolat |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-27T13:23:16Z |
|
dc.date.available |
2022-01-27T13:23:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Demir, Halil. (2020). Medikal Turizmde hastaların algılanan değer ve memnuniyet düzeylerinin yeniden hizmet alma tutumlarına etkisi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü, Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/96981 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.format.extent |
VIII,98 yaprak : şekil, tablo ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Algılanan değer |
|
dc.subject |
Memnuniyet düzeyi |
|
dc.subject |
Yeniden ziyaret etme niyeti |
|
dc.subject |
Medikal Turizm |
|
dc.title |
Medikal Turizmde hastaların algılanan değer ve memnuniyet düzeylerinin yeniden hizmet alma tutumlarına etkisi |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Sağlık Yönetimi Anabilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
Demir, Halil |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|