dc.contributor.advisor |
Yardımcı Doçent Doktor Kürşat Ayan |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:38:20Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Asilkan, Özcan. (2002). Kurumsal müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) projelerinde yazılım otomasyonu. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/89983 |
|
dc.description |
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. |
|
dc.description.abstract |
ÖZET Anahtar Kelimeler : Müşteri İlişkileri Yönetimi, Yazılım Seçimi, Yazılım Geliştirme, Yazılım Otomasyonu, Bire-bir Pazarlama. CRM, değerli müşterileri tespit edip, onlara kişisel ürün ve/veya hizmet sunmayı hedefleyen bir stratejidir. CRM sayesinde, sâdık müşteriler elde ederek, giderleri azaltmak ve gelirleri artırmak mümkün olur. CRM, bire-bir pazarlama stratejisini kullanır. CRM dünyada olduğu gibi, son yıllarda Türkiye'de de popüler olmuştur. Bu stratejiyi ilk uygulayan işletmeler rekabet avantajını ele geçireceklerdir. CRM projelerinde, belli bir aşamadan itibaren Yazılım Otomasyonu alt projeleri kullanılır. Yazılım Otomasyonu, CRM' in gerektirdiği kurumsal değişime imkân veren ortamı saylamaktadır. Yazılım Otomasyonunun yapılabilmesi için kurumun ihtiyaçlarına uygun yazılım teknolojilerinin seçimi ve zaman içerisinde de geliştirilmesi gerekmektedir. Bu çalışma. CRM projelerinde kullanılan yazılım seçimi ve otomasyonu konularını araştırma ağırlıklı ve uygulama kapsamlı olarak incelemektedir. |
|
dc.description.abstract |
Software Automation in Institutional Customer Relationships Management (CRM) Projects Keywords : CRM, Customer Relationships Management, CRM Software Automation, Software Selection, Software Development, One-to-one marketing. CRM is a strategy which aims to find out the valuable customers and present them one-to- one products and/or services. With the help of CRM, it becomes possible to decrease the expenses and increase the incomes by getting loyal customers. CRM accepts one-to-one marketing strategy. As in the world, CRM became popular in Turkey recently. Companies that firstly apply this strategy will gain the competitive advantage. In CRM projects, after a phase, Software Automation sub-project is used. Software Automation supplies the environment which enables the institutional change. For the Software Automation, it is necessary to select and develop the software systems that the company needs. This study researches and applies the software selection, development and automation issues which are used in CRM projects. X! |
|
dc.format.extent |
XI, 140 yaprak : şekil ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject |
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) |
|
dc.subject |
Müşteri ilişkileri yönetimi yazılımları |
|
dc.title |
Kurumsal müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) projelerinde yazılım otomasyonu |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Bilişim Mühendisliği Anabilim Dalı, Bilgisayar ve Bilişim Mühendisliği Bilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
Asilkan, Özcan |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|