dc.contributor.advisor |
Doç. Dr. Sabih Aksoy |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:38:06Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Bayam, Yavuz. (2003). Türkiye’de uzaktan eğitim ve Sakarya Üniversitesi uygulaması. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi).Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü; Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/89802 |
|
dc.description |
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz. |
|
dc.description.abstract |
Özet: Anahtar Kelimeler : Uzaktan Öğrenim, Bilişim Teknolojileri, Uzaktan Eğitim İnternetin ve intranetin son yıllardaki büyük gelişimi ve hayatın her alanına girmesi ile birlikte ekonomi başta olmak üzere bir çok iş yapma yöntemi değişime uğramış, teknoloji insanlara hayal bile etmedikleri yeni servis, hizmet ve fırsatlar sunmaya başlamıştır. Yeni dünyada internetin girdiği alanlardan biri de eğitimdir. İnternet ile birlikte eğitim artık uzaktan eğitim ya da e-learning ya da elektronik eğitim olarak anılmaya başlanmıştır. Asıl yapılan internet ve intranetin gücü ile eğitimin klasik öğretmen, öğrenci ve sınıf ortamından alınıp tümü ile elektronik ortamda kişilere sunulmasıdır. Bir cümle ile özetlenen bu işlem aslında beraberinde bir çok avantajı ve faydayı da beraberinde getirmektedir. ıx |
|
dc.description.abstract |
Keywords: Distance Learning, Information Technology, Distance Education In the last decade the development and use of internet and intranet have changed the way of living and many opportunities have become available in many fields of life including economy, business communication, services and so on. One of the fields that can have the advantages of using internet is Distance Education or e-learning. The aim of Distance Education is to provide a common platform for interaction of teachers and students instead of conventional face to face education. The available computer technology is suitable for this kind of education as the share, use and transfer of data and/or knowledge is very easy, fast and cheap. |
|
dc.format.extent |
X, 103 y. : tbl. ; 29 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|
dc.subject |
Uzaktan öğrenim |
|
dc.subject |
Bilişim teknolojileri |
|
dc.subject |
Uzaktan eğitim |
|
dc.title |
Türkiye’de uzaktan eğitim ve Sakarya Üniversitesi uygulaması |
|
dc.type |
masterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Bilişim Mühendisliği Anabilim Dalı, Bilgisayar ve Bilişim Mühendisliği Bilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
Bayam, Yavuz |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|