KOBİ'ler ölçek ekonomisinin kendilerinden büyük rakiplerine sağladığı avantajdan dolayı rekabette geride kalmışlardır. Yönetimsel sorunlarını da aşamayan KOBİ'lerle büyük işletmeler arasındaki uçurum her geçen gün artmaktadır. Toplam Kalite Yönetimi felsefesinin devamında ortaya çıkan ?Süreçlerle Yönetim? felsefesi KOBİ'lerin daha verimli ve müşteri odaklı çalışmalarını sağlamak için bir fırsattır.Bu çalışma KOBİ'ler için bir çıkış yolu olarak süreçlerle yönetim felsefesini önermiş ve bir KOBİ'de yapılan uygulamayı uzman sistem uygulaması ile destekleyerek daha kolay uygulanabilir hale getirmeyi amaçlamıştır.
SME?s are far behind in the competition with their larger rivals due to their larger rivals have the benefits of economics of scale. They also have lots of managerial inconveniences. Therefore the distinction between SME?s and their larger rivals increases day by day. Business Process Management, which evolved after the appearance of Total Quality Management, is a great opportunity for SME?s to increase their efficiency and customer satisfaction.This paper work proposes BPM as a solution to SME?s. It also aims to manage a BPM project in an SME and support this project with an expert system application.