dc.contributor.advisor |
Profesör Doktor Aytekin İşman |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T08:48:21Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T08:48:21Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/80091 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
İlk insandan günümüz insanına kadar belirli bir plana dahil olmaksızın ya da belirli bir plan dahilinde süre gelen eğitim faaliyetleri ve eğitimde kullanılan araçlar, son yüzyılda teknolojinin gelişmesi ile birlikte hızla değişmektedir. Eğitime karşı artan talebin ve eğitimde meydana gelen gelişmelerin sonucunda eğitim yöntemlerini hayatın her alanında yararlanılabilir, faydalanılabilir ve ulaşılabilir kılmak bu değişimlerin temel noktasıdır.İletişim teknolojilerinin gelişmesi, iletişimin çok daha kolay ve hızlı olması sosyal ağların oluşmasını sağlayan önemli faktörlerdendir. Sosyal ortamlardaki bilginin paylaşılmasının kolaylığı ve bilgiye ulaşılmasının kolaylığı eğitimcileri sosyal ağlardan Facebook'u eğitimde kullanılmasına yöneltmiştir.Bu araştırmada sosyal ağlardan Facebook'un kullanım nedenleri ve mesleki bağlamda kullanım nedenleri araştırılmıştır. Elde edilen sonuçlar, analiz edilerek maddelerin değerlendirilmesi yapılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
From primative men to todays? people, education activities that have been a part of specific plan or not have changed with technological developments at recent centuries very fast. Consequences of educational developments and increased demand for education, doing education methods to be able to utilizable, usable and accessible for all part of life is fundamental point of these changes.Development of communication technologies and being in communication more easily and fast created social surroundings. Easiness about finding information and sharing information at social surroundings caused that educationists started to use social networks for education.At this research, social networking sites Facebook usage reasons and their occupational usage reasons are researched. Collected data is analyzed and the results are evaluated. |
|
dc.format.extent |
XX, 137 yaprak : şekil ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.subject |
Eğitim |
|
dc.subject |
Facebook |
|
dc.subject |
Sosyal ağlar |
|
dc.title |
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin sosyal ağlardan facebook’u genel ve mesleki eğitimde kullanım amaçları |
|
dc.type |
TEZ |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Anabilim Dalı, Elektronik Bilim Dalı |
|
dc.contributor.author |
Ucun, Kadir |
|
dc.relation.publicationcategory |
masterThesis |
|