dc.contributor.advisor |
Yrd. Doç. Dr. Ergün Öztürk |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-04T12:43:20Z |
|
dc.date.available |
2020-11-04T12:43:20Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Öztürk, Işılnur (2014). İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin elektronik kitap ile ilgili görüşleri.( Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi ).Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/74761 |
|
dc.description |
06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır. |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmanın amacı, elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve 5.sınıf öğrencilerinin elektronik kitap ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Araştırmada elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve ilköğretim 5.sınıf öğrencilerinin görüşlerini saptamak amacıyla hem nitel hem de nicel veri toplamak için 'karma araştırma deseni' kullanılmıştır. Araştırmada nitel ve nicel araştırma yöntemleri kullanılmıştır.Araştırmanın nicel boyutunda tarama modeli kullanılmıştır.Araştırmanın nitel boyutunda uygun örnekleme yöntemlerinden kolay ulaşılabilir durum örneklemesi kullanılmıştır. Anahtar kelimeler: Elektronik Kitap, Sınıf Öğretmeni, Algı. |
|
dc.description.abstract |
The purpose of this study is determine to Primary classroom teacher's perception of electronic boks and 5th grade student's views on electronic boks.In research collect both qualitative and quantitative data on the 'mixed research design' is used in order to determine the views of to Elementary school teachers' perceptions of electronic books and 5th grade Primary school students.Quantitative part of the study, was used descriptive survey method.Convenience sampling was used in the qualitative part of research. Key Words: Electronic book, Classroom teacher, Perception. |
|
dc.format.extent |
xiii, 106 y. : şkl., tbl. ; 30 cm. |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
|
dc.rights |
Atıf 4.0 Uluslararası |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Elektronik kitap |
|
dc.subject |
Algı |
|
dc.title |
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin elektronik kitap ile ilgili görüşleri |
|
dc.type |
MasterThesis |
|
dc.contributor.department |
Sakarya ÜniversitesiEğitim Bilimleri Enstitüsü,İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği |
|
dc.contributor.author |
Öztürk, Işılnur |
|
dc.relation.publicationcategory |
TEZ |
|