Açık Akademik Arşiv Sistemi

İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin elektronik kitap ile ilgili görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.advisor Yrd. Doç. Dr. Ergün Öztürk
dc.date.accessioned 2020-11-04T12:43:20Z
dc.date.available 2020-11-04T12:43:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Öztürk, Işılnur (2014). İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin elektronik kitap ile ilgili görüşleri.( Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi ).Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/74761
dc.description 06.03.2018 tarihli ve 30352 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Yükseköğretim Kanunu İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” ile 18.06.2018 tarihli “Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Toplanması, Düzenlenmesi ve Erişime Açılmasına İlişkin Yönerge” gereğince tam metin erişime açılmıştır.
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı, elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve 5.sınıf öğrencilerinin elektronik kitap ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Araştırmada elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve ilköğretim 5.sınıf öğrencilerinin görüşlerini saptamak amacıyla hem nitel hem de nicel veri toplamak için 'karma araştırma deseni' kullanılmıştır. Araştırmada nitel ve nicel araştırma yöntemleri kullanılmıştır.Araştırmanın nicel boyutunda tarama modeli kullanılmıştır.Araştırmanın nitel boyutunda uygun örnekleme yöntemlerinden kolay ulaşılabilir durum örneklemesi kullanılmıştır. Anahtar kelimeler: Elektronik Kitap, Sınıf Öğretmeni, Algı.
dc.description.abstract The purpose of this study is determine to Primary classroom teacher's perception of electronic boks and 5th grade student's views on electronic boks.In research collect both qualitative and quantitative data on the 'mixed research design' is used in order to determine the views of to Elementary school teachers' perceptions of electronic books and 5th grade Primary school students.Quantitative part of the study, was used descriptive survey method.Convenience sampling was used in the qualitative part of research. Key Words: Electronic book, Classroom teacher, Perception.
dc.format.extent xiii, 106 y. : şkl., tbl. ; 30 cm.
dc.language Türkçe
dc.language.iso tur
dc.publisher Sakarya Üniversitesi
dc.rights Atıf 4.0 Uluslararası
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject Elektronik kitap
dc.subject Algı
dc.title İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin elektronik kitap ile ilgili görüşleri
dc.type MasterThesis
dc.contributor.department Sakarya ÜniversitesiEğitim Bilimleri Enstitüsü,İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği
dc.contributor.author Öztürk, Işılnur
dc.relation.publicationcategory TEZ


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atıf 4.0 Uluslararası Except where otherwise noted, this item's license is described as Atıf 4.0 Uluslararası