dc.contributor.authors |
Özen Kutanis, Rana, T. Tunç ve M. Tunç |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-25T07:59:08Z |
|
dc.date.available |
2020-02-25T07:59:08Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Özen Kutanis, Rana, T. Tunç ve M. Tunç (2011). How Do Medical Speciality Training Educators and Trainess Perceive Medical Speciality Selection Examination (TUS)- Tıpta Uzmanlık Eğiticileri ve Uzmanlık Öğreticileri Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) Nasıl Algılıyor?. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi, 114, 2004-1991 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/45487 |
|
dc.title |
How Do Medical Speciality Training Educators and Trainess Perceive Medical Speciality Selection Examination (TUS)- Tıpta Uzmanlık Eğiticileri ve Uzmanlık Öğreticileri Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) Nasıl Algılıyor? |
|
dc.identifier.volume |
114 |
|
dc.identifier.startpage |
1991 |
|
dc.identifier.endpage |
2004 |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi/İşletme Fakültesi/İşletme Bölümü |
|
dc.contributor.saüauthor |
Kutanis, Rana |
|
dc.relation.journal |
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi |
|
dc.identifier.wos |
SAU |
|
dc.contributor.author |
Kutanis, Rana |
|