Açık Akademik Arşiv Sistemi

How Do Medical Speciality Training Educators and Trainess Perceive Medical Speciality Selection Examination (TUS)- Tıpta Uzmanlık Eğiticileri ve Uzmanlık Öğreticileri Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) Nasıl Algılıyor?

Show simple item record

dc.contributor.authors Özen Kutanis, Rana, T. Tunç ve M. Tunç
dc.date.accessioned 2020-02-25T07:59:08Z
dc.date.available 2020-02-25T07:59:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Özen Kutanis, Rana, T. Tunç ve M. Tunç (2011). How Do Medical Speciality Training Educators and Trainess Perceive Medical Speciality Selection Examination (TUS)- Tıpta Uzmanlık Eğiticileri ve Uzmanlık Öğreticileri Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) Nasıl Algılıyor?. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi, 114, 2004-1991
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12619/45487
dc.title How Do Medical Speciality Training Educators and Trainess Perceive Medical Speciality Selection Examination (TUS)- Tıpta Uzmanlık Eğiticileri ve Uzmanlık Öğreticileri Tıpta Uzmanlık Sınavı'nı (TUS) Nasıl Algılıyor?
dc.identifier.volume 114
dc.identifier.startpage 1991
dc.identifier.endpage 2004
dc.contributor.department Sakarya Üniversitesi/İşletme Fakültesi/İşletme Bölümü
dc.contributor.saüauthor Kutanis, Rana
dc.relation.journal Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi
dc.identifier.wos SAU
dc.contributor.author Kutanis, Rana


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record