dc.date.accessioned |
2021-01-22T12:21:12Z |
|
dc.date.available |
2021-01-22T12:21:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
PEKGÖZ E,KELEŞ A (2020). Oğuz Atay’ın Tehlikeli OyunlarRomanı ile Poyraz KarayelDizisinin Medyalararasılık Bağlamında Karşılaştırılması. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 0(22), 175 - 202. |
|
dc.identifier.issn |
null |
|
dc.identifier.uri |
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpjM016VXdNQT09/oguz-atay-in-tehlikeli-oyunlarromani-ile-poyraz-karayeldizisinin-medyalararasilik-baglaminda-karsilastirilmasi |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12619/76183 |
|
dc.description.abstract |
Okuma günlük hayatta sıkça kullanılan ve bireyin öğrenim hayatına yön vermesi açısından önemli olan bir beceri alanıdır. Okuma becerisinin geliştirilmesi, zayıf okuyucuların daha iyi okuyucular hâline gelmesinin sağlanması ve bireylerin okuma alışkanlığını kazanmaları Türkçe dersinin hedeflerinden biridir. Okuma becerisi sadece Türkçe dersi ile ilgili gibi görünse de öğrencinin diğer alanlardaki başarısı ve öğrenme düzeyi okuduğunu anlama becerisinden geçmektedir. Bu nedenle okuma becerisini geliştirmeye ve okuduğunu anlama düzeyini arttırmaya yönelik farklı çalışmalar yapılmaktadır. Okuma becerisi karmaşık bir bütünden oluştuğundan okumanın geliştirilmesinin pek çok farklı yolu bulunmaktadır. Bu yollardan biri bireylerin okuma stratejilerini etkili kullanmalarından geçmektedir. Bu araştırmada üniversite öğrencilerinin okuma stratejileri üstbilişsel farkındalıklarının etkilendiği değişkenleri belirlemek amaçlandığından araştırma problemi |
|
dc.language |
Türkçe |
|
dc.language.iso |
tur |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
Medyalararasılık |
|
dc.subject |
öykünme |
|
dc.subject |
işaretleme |
|
dc.title |
Oğuz Atay’ın Tehlikeli Oyunlar Romanı ile Poyraz Karayel Dizisinin Medyalararasılık Bağlamında Karşılaştırılması |
|
dc.type |
article |
|
dc.identifier.volume |
0 |
|
dc.identifier.startpage |
175 |
|
dc.identifier.endpage |
202 |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Alman Dili ve Edebiyatı Program,Sakarya,Türkiye |
|
dc.contributor.department |
Sakarya Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü,Sakarya,Türkiye |
|
dc.relation.journal |
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
|
dc.identifier.issue |
22 |
|
dc.identifier.eissn |
2147-6152 |
|
dc.contributor.author |
ECEM PEKGÖZ |
|
dc.contributor.author |
ALPER KELEŞ |
|
dc.relation.publicationcategory |
Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı |
|