Açık Akademik Arşiv Sistemi

Browsing by Author "Akbilek, Nevra"

Browsing by Author "Akbilek, Nevra"

Sort by: Order: Results:

  • Kula, Ufuk; Akbilek, Nevra; Demiriz, Ayhan (SPRINGER, 2009)
    Contact centers are complex call centers to handle large volume of inbound, outbound or both types of calls depending on the business purpose. Call centers assume the role of the primary contact medium for many companies ...
  • Akbilek, Nevra; Rhm Goossens (SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG, 2018)
    Ergonomics plays an important role in occupational safety, productivity and occupational diseases. For this reason, the creation of the auxiliary equipment or the machine and the work place designs to improve human life ...
  • Akbilek, Nevra (Sakarya Üniversitesi, 2009)
    Çağrı merkezi hizmeti sunan firma müşterinin ihtiyaç duyduğu servisi karşılarken satış fırsatı oluşturup kârını maksimize etmeyi hedefler. Müşterinin beklentisi ise ihtiyaç duyduğu servisin zamanında, hızlı ve kolayca ...
  • Akbilek, Nevra (Sakarya Üniversitesi, 2003)
    ÖZET Anahtar Kelimeler: Regresyon ve Korelasyon analizi, yapay sinir ağları, geriye yayınım algoritması, regresyon ve korelasyon katsayısı testleri, ana kütle verileri, örnek kütle verileri YSA, sadece girdi ve çıktı ...